Nyhetsbrev #1 2022

Hej alla medlemmar, kaikki jäsenet, alle medlemmer!

Här kommer äntligen lite information från oss i styrelsen.
Vad är på gång? I det stora hela jobbar vi med att skapa en struktur som blir hållbar för framtiden = Väldigt mycket pappersarbete och att gå igenom vad vi har, vad som behöver uppdateras eller rensas bort och vad som saknas. Samtidigt som vi vill få igång lite föreningsaktiviteter för att kunna sprida uppmärksamhet om FOP. Så med kort varsel kommer här en inbjudan till ett litet FOP-event i Trollhättan. VÄLKOMNA!!!

● Pärla för FOP mingel i Trollhättan Guldvingevägen 1. – Lör. 23 Juli. 13:30-16:00.
Eventet arrangeras av Alexandra Bedros (syster till Susanne 15 år som har FOP) med familj i samarbete med föreningen. MER INFO och vägbeskrivning klicka här. Hoppas vi ses!

– Bästa hälsningar / Styrelsen; Marie, Eva, Ola, Stina, Fredrik, Alexandra mer om oss.
Ps. Tillsammans hoppas vi kunna arrangera liknande event i olika delar av Sverige och Norden.

Translate »