FOP-seminarium 2024

- 29-30 juni i Stockholm.

På hotel Sheraton har vi föreläsningar & konsultationer lördag 29/6. 7 st internationella FOP-experter från ICCFOP och vår Svenska FOP-läkare mfl.  Söndag den 30/6 konsultationer och mingel på Hotel-C. Båda hotellen ligger på samma gata som T-centralen.

Vi välkomnar FOP-familjer, läkare, tandläkare, vårdpersonal, läkemedelsföretag, media, vänner bekanta och andra FOP-intresserade. INFO & AGENDA

Seminariet inkluderar individuella läkarkonsultationer för våra FOP-patienter i Norden och Baltikum.
Om du är läkare, vårdpersonal och har en patient med FOP, finns möjlighet att delta vid konsultationen på plats el. via zoom. REGISTRERING SWE.  –  REGISTRATION IN ENG.

Vi söker även sponsorer och  bidragsgivare. Är DU eller ditt FÖRETAG en av våra GULDSILVER BRONSSponsorer eller privat bidragsgivare? Din logga el. ditt namn publiceras nedan.

SWISHA ”Seminarium” till  1236402630. Eller via bangiro. 5823-7140.
*För frågor och bidrag över 5000:- maila: info.fopforeningen@gmail.com.
Eller kontakta ordförande: 0708-362662 . mariehfahlberg@gmail.com

Ser fram emot att träffas i juni!
– Marie H. Fahlberg, Ordförande, Stina Ekström, Vice Ordförande, Eva Klint, kassör och Lotta Markusson, suppleant från styrelsen i Svenska FOP-föreningen. www.fopforeningen.se  – info.fopforeningen@gmail.com – Mobil ordförande:  +46708362662

Tack till våra sponsorer som gör det möjligt för oss att arrangera detta FOP-seminarium.

GULD

SILVER

BRONS

Privata bidragsgivare.

• Johanna Lundqvist
  • .

VÄLKOMMEN! FOP-familjer, vårdpersonal, läkemedelsföretag, media och
FOP-intresserade personer i Norden och Baltikum.

Vi träffas i en trygg och säker miljö där alla känner till FOP. Vi lär oss mer om FOP av våra internationella FOP-experter och forskare, FOP-familjer/patienter får möjlighet till individuella expert-konsultationer. Som patient kan du bjuda med dina läkare, tandläkare, sjukgymnast, arbetsterapeut och annan vårdpersonal till de individuella konsultationerna, antingen att delta på plats eller via zoom-länk.

• Utbilda med ett helhetsperspektiv om FOP.
  • Bjuda in media och intresserade för att sprida information om FOP i Norden och Baltikum.
  • Informera om diagnosen FOP, forskningen, läkemedelsutvecklingen, hanteringen av flare-ups och samarbetet som krävs för att få rätt behandling inom 24 timmar. Hur det påverkar den psykiska hälsan, tarmhälsan, inre organ, hud, andning och munhälsa. Och hur kunskapsnivån och livsstilen påverkar FOP.
  • Målet är att skapa förutsättningarna för utvecklingen av säkra, hållbara nätverk för FOP genom samarbeten över gränserna i Norden och Baltikum.
Translate »